شاهد مهریز  در خانه خود با تساوی در برابر میثاق سپاه تفت متوقف شد


یزدفردا "ایمان آقارحیمی"بازی دو تیم فوتبال شاهد مهریز و میثاق سپاه تفت از هفته اول مسابقات لیگ دسته اول یزد روز شنبه 18 مهر ماه با نتیجه تساوی یک بر یک دوتیم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگاریزدفردا "در این مسابقه که در ورزشگاه شهید محصل مهریز برگزار شد،حسن ترکان از تیم شاهد مهریز در دقیقه 9 بازی از روی نقطه پنالتی دروازه میثاق  را گشود. بازی تا پایان نیمه اول با برتری تیم شاهد ادامه پیدا کرد.

در ابتدای نیمه دوم این تیم میثاق تفت بود که توانست دستورات مربی خود ،فرهاد فرزان مقدم، را در زمین پیاده کند و  توپ را در زمین به نفع خود به گردش در آورد و سرانجام در دقیقه 65 هادی مهراب یزدی از روی نقطه پنالتی توپ را وارد دروازه تیم شاهد کند و بازی را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان حفظ شد.

در این دیدار را محمد علی رضایی به عنوان داور اول  سوت زد و  داوران علی سالم و ولی الله رضایی او را  در امر قضاوت بازی کمک کردند.

بازیکنان تیم شاهد مهریز(میزبان)محمود دهقان(دروازه بان) ، سید محمد میروکیلی، محمد رضا ابویی، روح الله خواجه مهریزی، محمد علی آماده، سعید زارع بیدکی، روح الله زارع، منصور طاهری، محمد حسن زارع، حسن ترکان، محمد حسین عبادی فر را تشکیل می دادند.

در ترکیب تیم میثاق سپاه تفت(میهمان) نیز محمد حامد میرجلیلی(دروازه بان) ، هادی مهراب یزدی، رضا قادر عبدالله، مسلم افشاریان، حامد سوزنی، سید روح الله امامی، سجاد مشایخی، علی فرزان مقدم، امید بهروئیان، ابوالفضل امراللهی، جابر زارع زاده بازی کردند.

یزدفردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا